ביצוע החזרי מס לשכירים באמצעות משרד רואי חשבון
החזר מס לשכירים יכול להניב החזר כספים אשר כלל וכלל לא הייתם מודעים לו לפני כן ויכול להיות בסופו של דבר בסכומים מאד משמעותיים מדי שנה בשנה. על מנת לנצל את הטבות המס בצורה המרבית ועל מנת שלא תשלמו יותר מס ממה שהינכם אמורים, כדאי לפנות עוד היום אל משרד רואי חשבון לבדיקת הזכאות להחזר מס. החזר מס לשכירים הוא הליך ביורוקראטי אשר כולל בדיקת תלושי השכר וכמות המס ששולמה על ואין הדבר פוגע באף אחת מהזכויות האחרות של השכיר.
מי רשאי לבצע החזר מס?
החזר מס רשאים לבצע יועצי מס או משרד רואי חשבון שבו פועלת המחלקה להחזרי מס. בכל משרד רואי חשבון והן אצל יועצי המס קיימות מערכות ממוחשבות המחוברות אל מסב הנתונים של רשויות המס ובאמצעותו באפשרותם לבצע בדיקה מהירה ומקיפה אודות המס ששולם וההחזר שמגיע לכל שכיר. אין אפשרות לבצע החזרי מס באופן עצמאי מכיוון שהמשימה כרוכה בבדיקה מקצועית של הנתונים מול רשויות המס שלאדם פרטי אין אליהם גישה.
למה מומלץ לבצע החזר מס?
כאשר אתם מחליפים כמה מקומות עבודה במהלך שנת המס או כאשר אתם עובדים רק בחלק מהחודשים של שנת המס, מגיע לכם החזר על המס ששילמתם בזמן שעבדתם. כאשר מבצעים בדיקה רטרואקטיבית של כמה שנים, הסכום של החזר מס יכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים וזאת בפני עצמה סיבה מספיק טובה לבצע את ההליך הפשוט הזה באמצעות משרד רואי חשבון.
כיצד מבצעים החזר מס?
במידה והנכם מעוניינים לבצע החזר מס, עליכם לפנות אל משרד רואי חשבון. נציג של משרד רואי חשבון יבקש מכם להציג את תלושי השכר של המעבידים האחרונים ולאחר קבלת החומר וחתימה על ויתור על הסודיות יבצע את הבדיקה אודות גובה ההחזר שמגיע לכם. היתרון הגדול של ביצוע החזרי מס באמצעות משרד רואי חשבון, הוא בכך שאת התשלום עבור השירות, תידרשו לבצע אך ורק לאחר קבלת ההחזר.