ניהול מוקד בענן זה כל הענין
כאשר אתם בעלים או מנהלים של בית עסק, סביר להניח שתרצו למצוא שירותים אשר נדרשים לכם אשר העלויות של האחזקה שלהם הן נמוכות, ומצד שני רמת השירות עדיין תישאר גבוהה ביותר. כזה הוא בדיוק השירות של ניהול מוקד בענן. מערכת ניהול מוקד בענן דרושה על מנת לנצל את הפוטנציאל הטכנולוגי הטמון בתוך מערכות טלפוניה בענן. למעשה, רוב היתרונות המשמעותיים של מערכות הענן קשורים למערכת ניהול מוקד בענן, מכיוון שזהו כוחה של המערכת. על מנת לבחור את המערכת המתאימה לצרכים שלכם ועל מנת לקבל את כל השירותים הדרושים כדי להפעילה בצורה מקצועית, ערכנו עבורכם רשימה של פרמטרים שיש להתייחס אליהם.
מה נדרש לפני רכישה והתקנה של מערכת ניהול מוקד בענן
לפני רכישה של מערכת ניהול מוקד בענן יש לבדוק את מקור הקווים הטלפוניים, את הכמות שלהם ואת איכותם. בנוסף, מומלץ גם לבצע הערכה של כמות השיחות הנכנסות והיוצאות שצפויות במוקד זה וגם לבצע הערכת אחוזי ההצלחה בעת שימוש במערכת ספציפית. מומלץ גם לקבל יעוץ לגבי כמות העמדות המומלצת ולהכין תסריטי שיחות, לבנות מערך הדרכה לשימוש במערכת וגם לבחון את הכדאיות של שילוב החייגן האוטומטי במערכת הספציפית.
אילו פרמטרים חשובים בעת בחירת מערכת ניהול מוקד בענן
הפרמטרים החושבים בעת בחירת מערכת ניהול של מוקדי טלפוני בענן, הם פרמטרים הקשורים ליכולת ההתרחבות ולגמישות של המערכת. חשב לא פחות לבחון את מערכת המשוב הקיימת ולהגדיר את הפרמטרים של מעקב אחר קשרי לקוחות. יכולת של המערכת לבנות מדדים להערכת הביצוע של המוקד ושיטת הפיקוח והבקרה בזמן אמת, חשובים גם.
שירותים נוספים שמספקות המשווקות של מערכת ניהול מוקד ענן
חברות אשר משווקות ומתקינות מערכות ניהול של מוקדי טלפון מענן, ישמחו לספק לכם ייעוץ לשם התאמת המערכת וגם את שירותי התכנון וההקמה של המערכת. הטמעת השימוש במערכת בתוך שגרת העבודה של המוקד עד להשגת שגרת פעילות יציבה וליווי ותמיכה מלאים במשך 24 שעות ביממה בחודשים הראשונים של השימוש במערכת החדשה, כלולים גם כן בשירותי המשווקים.