כשאנחנו חושבים על ציוד משרדי, ישנם כמה וכמה מוצרים שעולים לראש שלנו. חשוב שנבין בדיוק במה מדובר – ציוד משרדי הוא כלל הציוד ההכרחי והחשוב לתפקודו התקין של המשרד בשגרת היום יום, והוא כולל בין השאר:
- כלי כתיבה
- מוצרי נייר
- קלסרים ותיקיות
- שדכנים, אקדחי סיכות
- צרכי משרד אחרים
מדובר, אם כן, במוצרים קטנים ויום-יומיים, שאנו לא מקדישים להם הרבה מחשבה אלא אם הם חסרים לנו. ומכאן אנחנו מגיעים לנקודה חשובה שנייה:
אף פעם לא יכול להיות יותר מדי ציוד משרדי
משרד ממוצע בחברה המודרנית צריך הרבה מאוד ציוד משרדי לתפקוד תקין בשגרת היום-יום. אנחנו משתמשים בהרבה מאוד ציוד כזה, ובנוסף – מדובר בציוד שנוטה להיאבד או בציוד מתכלה. עטים נגמרים, מוצרי נייר מתכלים לאחר השימוש, סיכות נגמרות ושדכנים מתקלקלים – ולכן לתפקודו התקין המשרד שלנו צריך אספקה שוטפת וגדולה של ציוד. במידה וייחסר לנו ציוד – נבין זאת לעתים רק בנקודה של צורך דחוף, אז נהיה חסרי אונים מול חוסר במוצרים יום-יומיים ומובנים מאליהם כל כך.
לקנות ציוד משרדי בחוכמה
חשוב להבין שבכל הנוגע לציוד המשרדי, מדובר כמעט תמיד במוצרים זולים וקטנים שרכישה של אחד מהם לא מורגשת בתקציב תפעול המשרד השוטף. עם זאת, כשמחברים את כלל הצורך המשרדי בציוד באופן רציף, מתקבלת הוצאה חודשית יותר משמעותית. לכן חשוב מאוד שנתייחס לציוד המשרדי בדיוק כך – כהוצאה חודשית קבועה. ובהתחשב בכך – חשוב שנעשה את ההוצאה הזאת בחוכמה. כדאי מאוד לבדוק בצרכנות חכמה את המחירים הטובים ביותר שנוכל לקבל מספק קבוע של ציוד משרדי, ולבצע ממנו הזמנה של ציוד משרדי על-פי הכמות הנדרשת לנו באופן קבוע. כך נבטיח שנשלם את המחיר הטוב ביותר ושהציוד לא ייחסר לנו לעולם.